torsdag 10. februar 2011

Frisør oppdatering!

Ja, nå sitter jeg da altså her igjen. Har STOR tro på den nye frisøren og lærlingen. Virker som de vet hva de holder på med. De ble kvitt alt det mørke LILLA. Så på bildet er håret midlertidig orange... Resultat av avfarging og noe slags bleking. Nå har de starta nesten på "skrætch", og helfarger håret med noe mini-greier, men i en lys farge. Så er planen striper etter det. Virker lovende på langt, til tross for gulrotfarga på blidet! Den er i allefall borte nå! Phu! Ny oppdatering følger plutselig! :)

3 kommentarer:

  1. Tør man å spør korsen frisør du har bruka?

    SvarSlett
  2. Takk, Kjersti! Jeg var glad når det var over!!!

    Anonym; Nei, jeg synes ikke det er verken rett eller relevant å fortelle hvor eller hos hvem jeg var. Dette var min opplevelse, og jeg kommer aldri til å "slakte" noen her i bloggen med grunnlag i en dårlig erfaring, for de andre frisørene gjorde sitt ytterste for meg i dag - og det skal de ha all ære for!!!

    Oppdatering kommer!!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!