onsdag 27. juli 2011

Det gledest!!!


Tenk; dette er en cache!!!
Jeg er nå midt i en rekke av 3 arbeidsnetter, før jeg tar nye tre uker ferie. Jeg må medgi at det er godt! Jeg har så fryktelig lyst til å dra på en Kystriksveien-cache-loffen! Å ta med guttene er rimelig utelukket; kjøre bil og gå rundt i skogen og lete etter tuppevarebokser er ikke helt riktig det de har lyst til å bruke dagene til... Hmmf! Ungdommen nå til dags... Men nå er det nå en gang sånn at hvis-om-og-men, så får jeg en 2-3 dagerstur, på noe vis! ;)

Sånn helt plutselig, og sånn helt uten videre, oppdaget jeg at det var salg på Gunn's design! Oh, lykke. Da ble det øyeblikkelig et høst-antrekk derfra. Ok, så har jeg vel strengt tatt nok klær; mine 5 korghyller er ganske fulle. På den andre siden vet jeg at når jeg har neste hovedopprydding i dem, så blir det plass; noe er veldig slitt, men blir bevart fordi det er gode klær. Jo, jeg har 5 korghyller med klær. Ingen skap med hyller opp ned og i mente, kun de 5 korgene! Noen andre damer som slår den?!?!

Vel, uansett; jeg endte opp med å bestille denne kreasjonen. Jeg har en nesten lik kjole fra før, men denne er litt lengre i ermene, kanskje litt enklere dekorert - men Åhhh for en flott høstkreasjon! Jeg liker salg hos norske designere!!!

Vel, det var en liten oppdatering herfra!

Kan tenkes jeg kan komme meg på en liten cachejakt når jeg står opp i dag?!?! Det kunne også vært noe det kunne gledest til!!! ;)

Vi trenger ting å glede oss til, folkens!

3 kommentarer:

  1. Grattis med ny kjole! De er jo så utrolig vakre de kjolene!

    Håper du kommer deg ut på tur. Vi diskuterer ennå hvor vi skal ta vår todagers tur i ferien, har vel gått bort ifra powertrailen da vi vil ha litt mer tid på den. Ser ut som det kan bli Sverige som blir målet.

    Klem!

    SvarSlett
  2. Takk! Liker de kreasjonene fra henne, så det blir bra med en til!

    Sverige er aldri å forakte når det gjelder cachejakt. Spesielt ikke sør-Sverige. Bruk G-SAK og lag Pocket Queries, så er det kjempe enkelt å overføre hundrevis av cacher til GPS'en. Jeg er kjempefornøyd med systemet, bortsett fra at den ikke tar med riktig alle cachene i området, med mindre du lager en kjørerute. Da er min erfaring at den klarer å ta med alle langs den ruta dere skal kjøre.

    Klemmer tilbake!

    SvarSlett
  3. Skal overbringe tipset til GPS-ansvarlig, takk :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!