onsdag 5. oktober 2011

Mitt bidrag til fotokonkurransen på Øyeblikk!


Etter oppfordring fra bloggen Terninger, fant jeg ut at jeg skulle komme med et bidrag til fotokonkurransen på siden Øyeblikk. Temaet for konkurransen er;

 "Det er sommerens siste sang som toner ut en siste gang..." 


En bit av "Skrupturlandskap Nordland" i høstdrakt.

Bildet er et av den serien bilder jeg tok lørdag 1. oktober i år, i Ballangen kommune. Høstsola skinte så vakkert på skrupturen som ga meg en flott naturlig ramme til et motiv med både høstlandskap, fjæra, sjøen, fjellene og himmelen, i bakgrunnen.

Nå er det bare å krysse fingrene og vente på resultatet! Og gå inn på siden og se; det er utrolig flotte bidrag som er med!!!

Dersom du er interessert i orginalfilen, med dertil god oppløsning, er det bare å ta kontakt! Et stemningsfullt bilde kan ikke deles for ofte!

8 kommentarer:

  1. Utrolig stilig skulptur, Siv Anita! Og morsomt komponert. Nydelig utsikt, da! :D *Liker*

    SvarSlett
  2. Ja, Kristine, den ble et fabelaktig fotomotiv! Og spesielt i sola, spørs om det ikke ville blitt litt mer tamt om jeg hadde tatt bildet 4-5 timer senere når det plaskregnet...

    Blir spennende å se om noen av oss kommer opp i topp 5. Det var veldig mange flotte bidrag!

    SvarSlett
  3. Kjempespennende komposisjon!

    Tusen takk for at du deltar i vår fotokonkurranse.
    Hilsen fra Øyeblikk-jentene

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Øyeblikk-jentene!
    Spennende med litt konkurranse og bidrag til fotoglede for alle!!!

    SvarSlett
  5. Så flott! Som å se gjennom et vindu:o)

    Lykke til i konkurransen!
    Heleneklem

    SvarSlett
  6. Tusen takk, Helene!

    Lykke til i konkurransen, du også!

    Må innrømme at jeg har sendt inn til tre fotokonkurranser tidligere i livet, den ene vant jeg ett års forbruk av Møllers Tran... tror vi hadde til minst to års forbruk!!! :)
    - Før restene måtte kastes på grunn av datostemplinga.... ;)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder fra min hjemkommune! Har opp gjennom årene tatt mange fine bilder av "himmelporten" og planetene:) Koselig blogg du har, gleder meg til å følge deg videre:)

    SvarSlett
  8. Åh, er det en himmelport og planeter?!?! Hm... kan ikke si at jeg gjettet det... Men nå vet jeg!

    Det er flott der oppe i nord, ingen tvil om det!

    Nå skal jeg surfe innom hos deg! Håper du får en flott dag! ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!