fredag 25. mai 2012

2-års jubileum!

I dag er det 2 år siden denne bloggen ble åpnet, og to år siden jeg startet med geocaching! Bloggens første innlegg handlet om nettopp; geocaching - og vårt første cachefunn! "Geocaching og Ranatrasken!" var tittelen på innlegget. Innlegget hadde bare 39 treff den første dagen, men jeg synes det var bra uttelling. Den aller første cachen jeg fant var en fin liten boks på Granneset, mer skulle det ikke til før jeg var "hekta"!

I dag sitter jeg her 876 cachefunn og 566 blogginnlegg senere, jeg kan se tilbake på to innholdsrike år. Via bloggen holder jeg god oversikt over f.eks. hvor jeg var, hva jeg gjorde og når jeg fant hvor mye. (Det være seg både cacher, bær, sopp m.m.)

Noen av dere har fulgt meg gjennom ild og vann i to år; 
tusen hjertelig takk for følget! 
Det er ingen tvil om at det er dere som betyr mest!!!

Andre har bare vært innom på grunn av de 7 blogginnleggene som har havnet på vg.no; "Tenåringer og kjæresteovernatting" (28.835 sidevisninger) "Er det negativt å heise det norske flagget på hytta?" ( 9.827 sidevisninger) "Mødre som slanker normalvektige barn" ( 9.488 sidevisninger) "Den norske skolen og dobbeltmoral..." ( 9.397 sidevisninger) "Å se ned på andre mennesker" ( 9.115 sidevisninger) "Curling foreldre" ( 8.242 sidevisninger) "Den Norske Kirke eller ikke? Har du tatt et standpunkt?"  ( 7.856 sidevisninger).  Det er ingen tvil om at jeg er ydmykt stolt over disse publiseringene!

Det er også noen som har funnet frem hit på grunn av "Melkekartonglommeboken" ( 13.880 sidevisninger) i tillegg denne publiseringen på Side2; "Begrepet venner" ( 4.363 sidevisninger).

I det daglige, på dager hvor jeg publiserer noe, har jeg 3-400 lesere, det er jeg storfornøyd med. Veldig morro og veldig hyggelig.

2-års jubileumet feires ikke med noe stort kalas eller stjerneinnlegg. Men det feires med en cache jeg har spart til i dag. "General Grønn's Utsikten". Den ble logget nå i ettermiddag, og behørlig dokumentert med fotografi!

120 cacher logget så langt i år, enda sesongen knapt er begynt! Kan se ut til at dette blir et år med god fangst!

Tusen takk for følget, kjære lesere!
Det er en fornøyelse å dele smått og stort med dere.

Jeg ønsker dere alle en super helg!!! NYT DEN!!!

På tirsdag kommer jeg tilbake med oppdatering fra "den store overraskelsen"!!! :)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg- og geocachingjubileum! Det har vært en fryd å følge deg helt fra Villmarksbryllupstiden og frem til i dag, og jeg blir fremdeles glad hver gang Google Reader forteller meg at det er et nytt innlegg hos Villmarkshjerte.
    Tusen takk for alt du deler med oss, både av oppturer, nedturer, hverdager, helligdager og refleksjoner. Måtte du få mange gode år til med blogging og geocaching!

    Stor klem! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker, Kjersti!
      Det er morro, både med bloggen og geocaching! Utrolig hvor mye flotte folk man kommer over!!! :)
      Klemmer tilbake! :)

      Slett
  2. Gratulerer med bloggbursdag og fine besøkstall!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Det er morsomt å se på statistikken at folk stikker innom her, men det er nå likevel mest morsomt for meg personlig å kunne lete opp blandt blogginnleggene som forteller hvem som gjorde hva, hvor mye og når!!! :)

      Slett
  3. Gratulerer med to år - og gratulerer med en fin blogg med variert innhold.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!