fredag 18. mai 2012

Happy birtday to me!

I dag er dagen hvor jeg fyller 26 år igjen. Jeg lar den seile forbi i absolutt stillhet, slik som alle de andre gangene jeg har feiret denne dagen. ;) Jeg har laget ei ostekake fra bunnen av for første gang, den ble god, klart vi har prøvesmaket, men den ble også veeeeeeeeeeeeeeeeeldig bred når jeg tok den ut av forma...

Ellers går dagene med til å prøve å løse mystery-oppgaver som jeg blir fortalt kan løses av skole-barn... Høyskoleutdanning føles virkelig til å være verd hver eneste krone når jeg sitter og sliter håret av meg uten å finne ut noe som helst... I tillegg har jeg merket alle TB'ene jeg har funnet den siste tiden, med hvor de har tenkt seg, så er det greit for de neste som finner dem å vite om det er lurt å ta dem med seg eller ikke! Jeg har også en plan om å surre litt rundt for å samle inn TB'er som har overvintret rundt omkring i cacher i nærheten, siden jeg kan ta dem med langt og lengre enn langt om en måneds tid! :)

Været er vått, men det gjør ikke noe for da forsvinner snøen. Det er ennå drøye 40 cm i skogen, så det nytter ikke å komme seg på tur ennå. Å gå i våt, kornete snø til knærne frister ikke....

Jeg ønsker alle en super helg, håper på plaskregn og 10 varmegrader, nå vil jeg ha snøen vekk!!!


8 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen! Håper du får en fantastisk dag! Stoooor bursdagsklem fra Ruben :)

    SvarSlett
  2. Ps: nå er vi snart like gamle ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var det jeg viste, du kom til å ta meg igjen en dag!!!! *ler*

      Slett
  3. Gratulerer med dagen, vennen! Uansett hvor stille du vil at dagen skal gå, så kommer du ikke unna en klem fra meg. Stoooor klem :)
    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, mange klemmer tilbake! :)

      Slett
  4. Hipp Hipp Hurra!!! I kveld kan du med god samvittighet slenge beina på bordet, ha noe godt i glasset, sjokolade, pledd og ei god bok. Ta vare på deg selv og nyt det som er igjen av dagen, la resten av beboerene i huset varte deg opp.

    Det er din dag i dag!!

    Bursdagsklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      ... dagen ble ikke helt som du beskrev, men den ble bra likevel...

      Klemmer tilbake

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!