mandag 21. mai 2012

Reperasjonsturer!!! :)

Phu! Starter man bare dagen tidlig er det utrolig hva man får gjort! ;)

Kl 07 var jeg innom 3 cacher (som jeg har logget før) for å hente 2 coin og en TB. Så var det innom butikken for å kjøpe eksamens-snaks til eldstemann, så hjem og levere dette og hente tursekken.

Første stopp var "Løveklippen" hvor cachen trengte særiøs vedlikehold. Søkk våt. Jeg byttet den ut med en annen løsning og tuslet tilbake til bilen. Så til neste stoppested, jeg valgte å forsere snødungene for å få erstattet nok en cache på ennå ett av Plurdalens flotte steder. Så la jeg turen videre til lille Gåstjønna. Her var det ennå betydelige mengder med snø. (Bildet) Likevel gikk det greit å komme seg høvelig greit frem mellom grantrærne. Utsikt fra gapahauken.

Fundamentering kan være så mangt, og til tross for at denne løsningen ser ustødig ut, holder den taket oppe år etter år, selv om snømengden kan være betydelig.

Inni gapahauken og i granskogen bak var det nesten ikke snø igjen, så det blir nok vår etter hvert!

Så bar det hjem igjen. Det er travle dager for mannskapet i Villa Galskap. Den ene turen og reisen avløser den andre. I morgen er det en dagstur til Bodø som står på lista. Om bare 30 dager er det en 17 dagers tur til Gran Canaria, før jeg om 59 dager legger ut på Norge-på-tvers turen sammen med Kjersti.

Et tyvetalls TB'er og coins er samlet inn og reiser rundt sammen med meg, disse skal avleveres på forskjellige steder etter hvert som reisene mine kommer.

Er det kanskje noen som kjenner noen av disse igjen? Noen er norske, men de fleste er utenlandske. Jeg glemte et par-tre stykker da jeg tok bildet...

Da ønsker jeg alle en super dag videre!
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!