tirsdag 28. januar 2014

Ett år i Villa Utsikten!

I Osebergskipet.
I dag er det nøyaktig ett år siden jeg og gutta flytta inn i Villa Utsikten. Ett år siden vi startet vårt nye liv alene, bare vi tre. En vinter, en vår, en sommer og en høst er over. En ny vinter er startet. Tiden går fort.

Det var mye spenning i forbindelse med å flytte hit. Huset er stort og jeg har vært nødt til å ta meg av det aller meste alene. Men det har gått veldig bra. Jeg får fiksa ting som må fikses. Snømåkinga klarer jeg stort sett. Plenen (hagen) er anlagt som villmarkshage, ergo får alt vokse fritt! Inne i huset har det bare vært småting å ordne, bortsett fra den store operasjonen på badet i høst. Økonomisk klarer vi oss veldig mye bedre enn jeg hadde trodd, vi har stor frihet til å gjøre de tingene vi har lyst til. Phu!


Høstlauv ved Akershus festning.
Det siste året har vært ett eventyr. Nye og spennende ting rundt hvert hjørne. Vi har reist mye, kosa oss hjemme, vært i mye aktivitet og bare slappa av. Ikke minst har det vært trygghet og ro, mye trygghet og ro. Det er godt.

Livets lyse side!
Så i dag tar vi fatt på vårt andre år i Villa Utsikten. Det blir en spennende tid fremover også. Hva vil det neste året bringe?

Jeg kjenner at jeg gleder meg til å se hva som skjer i fremtiden. Hva er det som lurer rundt neste hjørne?

Vi skal fortsette å kose oss med mye trygghet og ro.

Vi skal fortsette å være tolerante mot hverandre og godta hverandres gode og dårlige sider.

Vi tre skal fortsette respektere hverandre og være hjelpsomme når en av oss trenger hjelp!

Vi skal fortsette å kose oss sammen og bare være oss selv!

Og ikke minst skal vi nyte sola som er begynt å komme tilbake!!!

2 kommentarer:

  1. Jøsses, har det gått ett år allerede! Synes ikke det er lenge siden jeg tittet på linker til finn-annonser på hus du skulle se på!
    Er så godt å vite at dere har det bra og at dere koser dere! Da blir jeg glad <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tenk, ETT år! Utrolig hvor fort det har gått...

      Jeg er glad jeg også! <3

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!