onsdag 29. januar 2014

Jeg reiser til varmere strøk!

Hopper og hopper av glede!

Kofferten er pakket!

Jeg får min etterlengta uke med sol og varme!


Nå det bestemt, ett innfall som fikk ett utfall; tur til Gran Canaria, avreise; 6. februar!!! Jeg gleder meg som fy!

San Augustin og hotellet Aparthotel Folias blir supert som utgangspunkt for utflukter på øya. Tenk å få gå i fjellet i joggesko eller sandaler!!! :) Jubel og glede!

Leiebil vil stå og vente på flyplassen, dermed skal det bli enkelt og greit å komme seg rundt på øya. Nå skal jeg endelig få se mandeltreblomstringen!!! Jeg regner med at det ikke bare er mandeltrærne som står i full blomst på denne årstiden, så jeg håper og tror at det blir ett fargerikt skue både i fjellene og kystbyene.

Jeg har fått lastet inn alle geocachene på øya, løst alle mysteryene (til og med de som virka helt håpløse), ved hjelp av smarte geocaching-venner! ;)

Frokost på verandaen i sommerklær... kan dere tenke dere noe bedre? Ingen minusgrader, ingen iskald vind... :)

Tenk det! Bare ei uke til avreise fra Mo!
Kjære sola; nå kommer jeg og henter deg!!! :)

2 kommentarer:

  1. God tur :) Det vert nok ein flott ferie, godt at du fekk bestillt turen du så gjerne ville dra på. Kos deg, helsing fitjarbuen

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :)
      Bare jeg maser nok, på mange nok, er det alltids noen som gir etter og blir med!!! :D

      Kjenner at jeg er en ørliten smule nyskjerrig på hvem du er, fitjarbuen! ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!