tirsdag 7. januar 2014

360 tusen besøkene på Villmarkshjerte!

Villmarkshjerte er blitt en stor blogg, med mange besøkende, både faste og sporadiske lesere.

Jeg gikk inn i 2014 med at besøkstelleren viste 360 tusen treff! Tenk det! Jeg er ydmykt stolt over at så mange har sett innom bloggen i løpet av de 3,5 årene som har gått siden den ble laget.

Tilbakemeldingene fra mine lesere er både positive og negative, men mest positive. Den siste tiden har jeg fått en del hint om at jeg ikke forteller like mye om dagliglivet som før, men det er liksom ikke så mye å fortelle... Jeg lever som vanlig, det er ikke de store forandringene å fortelle om - av og til får dere jo høre om "jakten på hybelkaninene under sofaen" - men det er vel også ganske dagligdags for oss alle!

De populære temaene er; mange bilder, refleksjoner over livet, turer, reiser, geocaching og den siste tiden har mine nye hyttetur-"tagginger" gjort at mange nye har vært innom.

Fremtiden for Villmarkshjerte vil bli i samme sjangeren som før;
  • Jeg kommer til å fortsette å skrive om turlivet. Tilbakemeldinger om at jeg inspirerer andre til å komme seg opp av sofaen og finne turglede gjør at jeg blir enda mer ivrig med å fortelle. Tenk at jeg kan motivere andre?!?! Mine turer er bare helt vanlige turer, som alle kan klare, ikke store ekspedisjoner. Det gjør muligens at jeg når ut til folk?
  • Etter at jeg og guttene ble alene fikk jeg spørsmål omkring økonomi og skrev litt om det, ett innlegg som ble veldig populært og som jeg fikk tips om å "spinne" videre på. Jeg er mer enn middels opptatt av privatøkonomi, så det kan være ett fint tema å skrive om flere ganger.
  • Geocaching har jeg skrevet en del om, men her kommer jeg til å finjustere litt. Tidligere har jeg skrevet veldig generelt, men fra nå av skal jeg prøve å fortelle litt mer inngående om hvordan enkelte av disse skjulte skattene er gjemt. For jeg kan love dere at det er mye god kreativitet blant folket. Video-klipp av dette skal jeg også prøve å få til flere av.
  • Refleksjonene mine over livet pleier også å være populære. Det er moro å høre når folk setter morrakaffen i vranghalsen fordi de leser hos meg og får dagens latter! Godt å kunne bidra til at noen kan starte dagen med å le litt.
  • Hverdags-surret kommer garantert også til å fortsette å dukke opp med jevne mellomrom. Mine skildringer av dagliglivet har gjort at jeg har fått tilbakemeldinger i denne stilen; "Godt å lese om ditt dagligliv, da vet jeg at mitt ikke er så unormalt likevel!" ....Prima! Da vet jeg også at min hverdag ikke er unormal!
  • Som jeg har gjort hvert år siden starten; hatt ett blogginnlegg som forteller om året som gikk og ett som forteller om planene for det nye året... det kommer! Jeg har bare ikke hatt tid enda.

Tusen takk for alle de 360.000 besøkene jeg har fått!
Jeg setter stor pris på hvert eneste ett!

1 kommentar:

  1. Godt nyttår og gratulerer med mange besøk! 36 000 er imponerande! Vi er så vidt byrja med geocaching, og kjem nok til å følgje ekstra godt med på det framover :) Og vi kjem nok til å blogge om funna etterkvart!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!