lørdag 26. november 2011

"Berit" som herjer på kysten (bilder)!

I dag herjer "Berit" over Helgeland. Her hos oss merker man ikke så mye til uværet, så jeg tok turen til kysten for å kose meg litt i stormen. Sjona, Aldersundet, Konsviksosen og Tonnes ble besøkt på dagens tur.

På veien logget én cache, selv om det var 5-6 tilgjengelige på turen, været strengt tatt ikke egnet for signering av papir!

Naturkreftene viste seg på sitt beste i dag, jeg kosa meg i stormen, mens havet "frådet" ved siden av meg.

Bølgene skummer over moloen.

Berg, skog, båter, veier... alt blir saltet av havet.

Havet vasker kaia godt!

Det er ikke greit å være sjøfugl i dag.

Her ble jeg våt! En stor bølge bestemte seg for å gi meg en real dusj!

Veien forsvant! Tang, rakved og skrot havnet i grøfta på andre siden av veien. På det andre bildet ser dere at naturkreftene har presset løs en del av dekket på kaia, her spruta vannet opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!