onsdag 22. april 2015

Omsider; planlagt geocaching-helg!

Jeg satt her og følte på kroppen at noe var fryktelig galt. Spekulerte lenge og vel, men kunne absolutt ikke forstå det. Så kom den ukentlige mailen fra Geocaching HQ, da gikk det opp for meg; jeg hadde cache-abstinenser!

Cache-kartet ble raskt leta opp på pc'n. Jeg saumfarte Nordland på kryss og tvers. Hvor kunne jeg dra for å få best mulig utbytte i cache-sanking denne helga? Snøen ligger enda tykk i flere cacherike områder, men så oppdaget jeg ett område jeg faktisk ikke har funnet en eneste cache. Hvor jeg utrolig nok har mulighet til å øke beholdningen med rundt 50 stykker. Jubel og glede! Det vil absolutt hjelpe på når jeg har en begredelig funn-statistikk på 6 cacher i år.

Så nå skal SASkoglund Cache Car pakkes for tur, til hvor røper jeg ikke enda, men dere skal nok få vite etterpå. Overnatting er fikset for to dager, GPS'en er fylt med cacher i området, tursekken pakket og reisebagen står klar til å fylles.

Mira skal innføres i geocachingens spennende verden og læres opp til å bli en skikkelig cache-sporings-hund.

Turen starter fredag ettermiddag, forhåpentligvis er badet i sokkelen ferdig innen da. I tillegg må jeg innom dyrlegen med Mira for å få sjekket at hun er kvitt ørebetennelsen. Som jeg gleder meg til årets første geocachinghelg! Dette blir storveis både for to-beint-geocacher og fir-beint-hårball :)

2 kommentarer:

  1. God tur, kos dere en hel masse!
    Jeg har svimlende 74 funn så langt i år, så da tar du meg brått igjen ;) Men om bare 4 funn har jeg flere i år enn jeg hadde i fjor, og det er jeg stolt av ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dere har vært veldig flinke! Jeg er imponert! :)
      Nå håper jeg bare det blir bra vær, slik at området jeg skal til kan vises frem på sitt absolutt beste. Det er uhorvelig lenge siden jeg har vært på dette stedet ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!