lørdag 28. mai 2016

Fra Snåsavatnet til BMT #1001!

Klokka ble over ett før vi pakket ned campen ved Snåsavatnet. Strålende sol, varmt og godt. For varmt for Una som har vinterpels ennå...

15 drive-inn cacher ble funnet (3 DNF) på strategiske steder langs veien, før vi tok av mot BMT trailen.

Vi fikk turfølge her, eh.... jeg skaffa meg sjåfør.... *ler* 41 BMT cacher ble logget i rask rekkefølge, men en måtte vi gi oss på. Den var bare ikke å oppdrive....

Nede ved Kystriksveien igjen skilte jeg og turfølget lag. På det tidspunktet hadde jeg 3992 funn. Bare 8 igjen til 4000! Selv om det var blitt veldig sent, tok jeg 7 korte stopp til før jeg kjørte mot det jeg hadde "planlagt" skulle bli min cache nr 4000; BMT #1001 (Mystery, så lokaliteten får være hemmelig). Wiiiiiiii!!!!! Bare 1000 igjen til ☆5000☆!

Etterpå tok vi inn i ei lita Statskogkoie ved ett fjellvatn. Her har vi overnattet. Nå skal vi bare slappe av før vi fortsetter på vår ferd i ettermiddag. Mira og Una står ikke opp... ligger godt sammenkrøllet i soveposene... Jeg sitter på trappa og koser meg med kaffe i sola.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!