torsdag 7. januar 2021

Ranatraskensesongen 2021 ~7/34~ #Langsela


Det var svinekaldt denne torsdagen, men jeg fant ut at jeg skulle gjøre unna den siste av de kjedelige Ranatraskenturene. 

Minus 10-12 grader, varmekjeledress, brodder, klippekortet i lommen og så var det bare å gå de 3,4 km opp til brua i Langsela. Ingen stopp før målet, klippe kortet, ta ett par bilder og gå i retur. 1 time og 10 min opp, 50 minutter ned. Flott vinterføre, trygt å gå siden jeg hadde kjetting og pigger under skoene.

Nå er det bare fine turmål igjen. Ikke misforstå, det er veldig fint når man først er kommet til Langsela. Det er veien opp som er kjedelig. Fra brua er det utsikt over ett vakkert fjellvatn. Nå var det frosset. Jeg har vært her både på sommer og vintertur før. Jeg synes stedet er finest om sommeren, når omgivelsene er grønne. 

Jeg var storfornøyd når jeg kom tilbake til bilen, 7. januar og jeg har allerede 7 Ranatraskenklipp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!