fredag 1. januar 2021

Årets første TellTur!

Årets første tur gikk til Klokkerhagen. Det er ikke så lenge siden jeg var der, men da for å klippe Ranatraskenkortet. 

Denne gangen skulle jeg finne "Telltur"-koden. Disse kodene viser seg å være de gamle Polarsirkeltrimmen-kodene. TellTur koder kan man finne over hele landet, så nå har jeg ennå en turmålaktivitet.

Jeg hadde vært på nattevakt nyttårsnatta og det samme hadde ei venninne, så da møttes vi rett etter jobb og tusla ned i Klokkerhagen.

TellTur appen registrerte at vi hadde vært på stedet og etter litt leting fant Danijela koden på veggen til Årestua. Appen er "Norgeskart Friluftsliv".

Etterpå tusla vi til Tor B's plass slik at hun fikk klippa Ranatraskenkortet sitt. 

Jeg er knallfornøyd med årets første tur. Flott vintervær med bare noen få minusgrader. Helt stille i Klokkerhagen og nesten helt stille i byen kl 08:30 denne første januarmorgenen i 2021.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!