lørdag 31. desember 2011

Godt nytt år, alle sammen!!! ... og... Hva skjedde med våre planer for 2011?

Happy New Year Graphic #26
I dag er det 2011's siste dag. Det blir nok ikke utrettet så mye mer her hos meg i år. Men 2012 er allerede full av planer, disse kommer jeg selvsagt tilbake til på nyåret!


6. januar 2011 skrev jeg et blogginnlegg jeg ga navnet; Våre planer for 2011! Hvordan gikk det nå med alle våre planer for året som har gått?


Turen til Praha med jobben til Harald som skulle gå av stabelen i mars, kokte bort i en helgetur til Hemavan. Den valgte jeg å stå over. Siden vi har en prima hytte der inne, så jeg ikke noe poeng i å dra på helgetur dit og bo på et nedslitt hotell ved slalombakken! Så Harald dro alene dit!

Nikolai ble konfirmert 7. mai som humanetisk konfirmant. Vi opplevde en flott konfirmasjonssermoni i kinoteateret, og fikk servert en fantastisk konfirmasjonsmiddag på Pruglhei gård. Det ble en meget vellykket konfirmasjonsfeiring.

Vi kom oss ei uke til Kreta i mai. Vi reiste fra snøflekker og grisete vårvær til en uke med sol og varme i Middelhavet. Det gjorde veldig godt for frossne sjeler!

Brevandringen på Svartisen i slutten av mai ble utsatt på ubestemt tid.

Bryllupsreisen til Gran Canaria ble en flott opplevelse. Størst av alt var nok å stå på toppen av Spanias høyeste fjell, Teide, 2. juli 2011, på vår 1 års bryllupsdag!

Turen til Preikestolen ble atter en gang utsatt... til min store sorg. Året og ferien hadde bare ikke mange nok dager...

Det ble heller ikke mulig for meg å få til fotturen i Trollheimen, siden jeg har arbeidshelg i høstferien. Men det blir nok flere muligheter.

Alle er blitt 1 år eldre, så nå er vi en gjeng på to voksne og 4 ungdommer i alderen 12, 13, 15 og 17 år. Ingen tvil om at tiden går veldig fort! Det er på småfolket at man virkelig ser hvor fort tiden går!!!

På den andre siden fikk vi utrettet mye annet også.
Jeg og Harald gjennomførte Powertrailen i Rendalen, en tur vi synes ble en flott opplevelse. Både det vakre landskapet og det å ha funnet en serie av 161 "cacher på en snor" ser vi tilbake på med et smil. Hoggormen vi møtte gir meg fortsatt frysninger! ;)

Vi fikk begynt på verandabyggingen på Klippen Resort. Det føles som om hytta er blitt betydelig større på grunn av den store verandaen. Litt snodig, egentlig, men det er utrolig hvor mye en stor veranda har å si for arealet på hytta. Det blir et større "rent" område å bevege seg på, ergo føles alt så mye større!

Jeg har vært på mange fjellturer. Graneset og Bredek i mai. I juni dro jeg til Bertelberget og Skravelhaugen. I august ble det både tur til Fisklausvatnet og Virvatnet. Det har vært ekstremt mange andre turer også, både for å sanke multer, blåbær og sopp. Ja, og ikke minst i geocachingens navn!

Jeg vil utfordre alle mine blogge-venner til å skrive et blogginnlegg med tittelen;
"Våre planer for 2012!"
Det kommer selvsagt et slikt innlegg fra meg også... etter hvert...

Nå gjenstår det bare å ønske alle mine lesere;

Happy New Year Graphic #23

4 kommentarer:

  1. De hadde no fått gjennomført mange ting, flinke! Ynskjer deg eit godt nytt år i vente, og mange fine planar for det neste året:) Klem!

    SvarSlett
  2. Godt nytt år, snuppa!
    Jeg kommer ikke til å skrive et eget blogginnlegg slik du ønsker deg, men kort oppsummert er mine planer for 2012 at min kjære eller jeg får oss en jobb så fort som overhode mulig slik at vi slipper å selge huset. Altfor deprimerende å skrive et helt blogginnlegg om det.
    Men jeg gleder meg til å lese om dine planer!
    Stor klem :)

    SvarSlett
  3. Dere har grunn til å se tilbake på 2011 med glede over alle opplevelsene. De turene dere ikke rakk, er jo noe å se fram til det også.

    Ønsker deg og alle på Villa Galskap et godt nytt år :)

    SvarSlett
  4. Jo, vi fikk mye ut av 2011 også. Blir spennede å se hva vi får ut av 2012. Det spørs om det blir et like produktivt 2012 som 2011, men når jeg får planene ned på tastaturet og skjermen - så får vi se om et års tid hva det ble til! ;)

    Godt nytt år, folkens!
    Blir spennende å følge livene deres også videre fremover... :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!