fredag 5. oktober 2012

Det er helg!

OMG! Ukene går så vanvittig fort. På et øyeblikk er det helg igjen, det er jo ikke så lenge siden det var mandag!

Det ble ikke mange turer denne uka. Armene har vært så vonde at jeg har holdt meg helt i ro og brukt dem så lite som mulig. I dag er det heldigvis bedre og jeg håper på noen fine turer i helga.

Livet er blitt veldig annerledes etter at jeg flyttet til byen. Det er ingen som kan forestille seg hvor godt det er å faktisk trives hjemme, etter (det som virker som) et 8 år langt mareritt i "buchen".

Huset passer oss mye bedre. Småfolket har fått store rom som de nesten ikke beveger seg ut av... Stua og kjøkkenet er mye mindre enn i "buchen" og dermed mye koseligere. Det er et stort vaskerom i kjelleren i tillegg til det lille som er i 1. etg. Tre bad gjør ikke akkurat livet vanskelig. I tillegg er tomta så liten at hagen er et overkommelig prosjekt. Den overbygde verandaen er helt fantastisk. I tillegg er plasseringen av huset sånn at vi slipper kjøre småfolket overalt uansett hva de skal gjøre. Det aller meste er i gå-avstand. Det er rett og slett helt fantastisk!

Planen vår i helga er, som nevnt, å komme meg ut på tur. GPS'en er ladet med 338 geocacher. Selvsagt kan jeg ikke finne alle, men jeg har 338 muligheter! Lykke! Ei helg med tuppevare-boks-leting!!! :)

Men i dag får jeg bare titte på bilder og tenke tilbake på alle de flotte turene jeg har fått så langt i høst - og det er ikke ille bare det!

Da gjenstår det bare å

ønske alle sammen en 
strålende helg!

4 kommentarer:

  1. Så bra ar dere trives i huset. Den altanen som du er så begeistret for har jeg kost meg på, med X antall kaffekopper, hor de forrige eierne. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. he, he... Ja, jeg regner med at du har sittet på verandaen vår, før den ble vår! Håper du får en fin helg, du også!

      Slett
  2. God bedring med armene! Håper de virkelig er på bedringens vei, så du kommer deg ut litt i helgen.
    Er så glad for at dere har fått det så bra i Villa Byliv, siden dere ikke trivdes så godt i Villa Galskap. Og så gleder jeg meg masse til å se hvordan det er hos dere! Verandaen ser kjempetrivelig ut, og selv om jeg ikke bruker min veranda mye, er jeg også veldig glad for at det er tak over den.
    En riktig god helg til dere også, stor klem sørfra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldigvis er armene bedre i dag, for det er slitsomt når de ikke fungerer som de skal... logisk nok...

      Livet i Villa Galskap var rett og slett galskap! Vi burde flyttet for veldig, veldig lenge siden. Men så var det dette med økonomi da, for husene i byen er skrekkelig dyre - og dermed trodde vi vel egentlig at det ikke var veldig lurt... MEN det var veldig lurt!!!

      Nå har vi ikke brukt verandaen så mye vi heller, men den er der - og kan brukes - det er jeg veldig fornøyd med!

      Håper formen din er bedre og været blir finere sånn at du får testa den nye sekken din i helga!

      Klemmer

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!