fredag 12. oktober 2012

Ei ny helg står for døren!

I går kjøpte jeg meg fiskestang! Sånn for å fiske i sjøen med. Full av optimisme og pågangsmot dro jeg på fisketur i morres. Det skulle være flo sjø kl 11, så jeg dro i rett tid. Sola skinte så vakkert, de store fraktbåtene kjørte stille forbi på fjorden og en flokk ender fløy formasjonsflygning rett over hodet mitt.

Ja, som nevnt; full av optimisme og pågangsmot... Men etter rundt 2 timer og 100 kast med stanga og forsøk med 3 forskjellige kroker, ga jeg opp. Fangst ble det... dog ikke spiselig... ikke antydning til fisker å få! Ikke det at den manglende fangsten gjorde meg noe, for jeg storkosa meg ute i sola!

Jeg bevilget meg en kopp kakao og nøt utsikten en stund før jeg pakket sammen og tuslet tilbake til bilen. Jeg kunne heller dra hjem og gjøre litt nytte for meg der. Som dere ser; vakkert i høstsolen!


Denne helga blir det ingen store utflukter. jeg har bestemt meg for å gjøre en liten innsats i huset. Kjøre bort mer rot og skrot, stable ved, justere dører som er litt trege og litt småreperasjoner her og der. Ja, og forhåpentligvis få revet den lille plankeveggen på vaskerommet, sånn at rommet blir det store rommet det egentlig er!.   ;)

Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok en ørliten tur ut i naturen likevel, i løpet av helga.

Jeg håper dere alle sammen får en strålende helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!