onsdag 2. desember 2020

Julen nærmer seg med stormskritt!


Julen nærmer seg med stormskritt. Vi gleder oss masse til å få guttene og svigerdatter hjem til feiringen. Vi har heller ikke gitt opp håpet om å få foreldrene mine til å være hos oss, så vi håper de ombestemmer seg og kommer. 

Etter MYE leting har vi funnet litt julepynt, hvor resten har tatt veien er en gåte. Men vi får klare oss med det vi finner :》


Jeg veksler mellom å være hjemme på Dønna og på jobb på Mo. Nå som jeg kan bo på Fredheim er det selvsagt mye enklere å ta noen flere arbeidsperioder enn de faste hver tredje helg. På Mo er det snø, så jeg kjører fra den ene klimasonen til den andre på 3 timer. 


Heldigvis er det ikke så mye snø ennå, bare akkurat sånn at det er vakkert vinterlandskap ♡ Selv om det er vakkert med snø, så er det ingen tvil om at det er veldig godt å slippe unna den også.

Jeg ønsker dere alle en suveren uke videre :》


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!