tirsdag 8. desember 2020

Ranatraskensesongen 2021 ~2/34~ #Bjynnlistetta


Siden turen til Tortenkøta er både kort og grei så er det like greit å gå til Bjynnlisletta samtidig. Jeg hadde på forhånd observert at det var kommet 3 nye geocacher langs veien og stien dit, så jeg gikk på med friskt mot og tørre sko. Jeg hadde heldigvis vært for lat til å ta skiskoene ut av bilen, det var veldig bra siden jeg "vaska" turskoene i elva ved Tortenkøta :》

I kullsorte ettermiddagsmørket fant jeg enkelt og greit de to føste cachene, men den tredje var ikke å finne. To leterunder, en før og en etter å ha klippa Ranatraskenkortet på Bjynnlisletta. Frustrerende, men jeg antar det blir flere turer hit, i dagslys blir det nok enklere.

Ranatraskenklipp nr 2 ♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!