fredag 11. desember 2020

Ranatraskensesongen 2021 ~5/34~ #Klokkerhagen


Klokkerhagen har jeg gått i mange ganger før, men ikke for å klippe Ranatraskenkortet. Jeg tror klippepunktet var nytt av fjordåret, men da ble det ikke til at jeg gikk dit. Jeg fant ut sånn ca hvor klippet var plassert og la i vei nedover bakkene. 

Noen minutter senere var jeg på turstien langs elva. Bare noen få fotspor i snøen i tillegg til mine kl 08 om mårran. Klippepunktet var der jeg hadde sett for meg og det var bare å sette merket på kortet og tusle i retur oppover mot bilen igjen. Fra der jeg parkerte er det 700 meter nedoverbakke til klippepunktet og (selvsagt) 700 meter oppoverbakke i retur. Kanskje like greit å gå 3 km på flatmark langs elva når det er så glatt? Men det ble uansett en fin morgentur etter jobb :》

Ranatraskenklipp nr 5 ♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!