mandag 7. desember 2020

Ranatraskensesongen 2021 ~1/34~ #Tortenkøta


1. desember gikk startskuddet for Ranatraskensesongen 2021. Jeg har vært med på Ranatrasken siden 2008, men i 2018 ble det bare ett klipp og ingen i 2019. Renoveringa av Solbakken tok alt for mye tid. I fjor var jeg igang igjen og 10 Ranatraskenturmål besøkt, ikke så dårlig når jeg bor så langt unna og det var langt utpå sommeren før jeg kom i gang. 

Sesongen 2021 skal bli bra, det føler jeg på meg ;)  

Jeg valgte å starte med Tortenkøta. Med skikkelige brodder på skoene gikk turen opp til køta raskt og greit. Det var litt dagslys på vei opp, men mørket var totalt før jeg var nede igjen. Turen til Tortenkøta har jeg gått så mange ganger at det ikke gjorde noe at det ble mørkt. Kliss våte sko etter ett feilsteg på vei over elva.... jo... kan være lurt å ta av broddene før man skal ballansere på stein....

Da var jeg godt i gang, Ranatraskenklipp nr 1 ♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!