fredag 1. mars 2013

Go'helg - og en sniktitt på loftstua!

Jeg blir ikke lei av å vise fram de flotte fargerike rosene. De er rett og slett en smilende fargeklatt i stua! :) Jeg tror jeg alltid må ha en fargerik blomst på spisebordet. Men jeg håper rosene varer lenge! :)

De små hjerteskålene fikk jeg i morsdagsgave fra småfolket, med hjertesjokolader i... Jeg fikk også verdens tøffeste skrin, det har jeg på kjøkkenet - så det får jeg vise dere en annen gang. Hjerteskålene er nå fylt med rosafarga dekorsteiner. Jeg trenger litt farge i det grå vinterværet.

Siden helga skal brukes til jobb, blir det bare avslapping den tiden jeg er hjemme. Tacokjøttdeigen til i morgen er ferdig stekt og når jeg bare har fått somlet meg til butikken for å handle salat, så er det kontroll på helge-kos-maten. Taco slår aldri feil - og tydeligvis blir ingen lei av den. ;)

Jeg lovet dere en snik-titt oppe på rommet til minstemann; hyttetur-rommet. Siden jeg fikk lov å ta bilder, så får dere se.

Det er et veldig stort rom. Liggende vindu med panoramautsikt over Mo. Hvit-lut-beisa villmarkspanel på veggene, panel i taket (behandlet på samme måten) og laminatgulv i parkettlignende farge.

Når man tenker på at han har en stor hjørnesofa, skrivepult, kommode, bokhylle, 150 kontinentalseng og likevel god gulvplass, så skjønner dere at rommet er stort!

Ikke rart han er fornøyd! Det er kjempekoselig der.

Jeg ønsker dere alle en riktig koselig helg!

P.S! På lørdag skal Harald ha visninger på hytta... jeg er veldig spent - og litt vemodig... og egentlig litt glad for at jeg slipper (siden jeg skal jobbe natt), for jeg tror det ville blitt en fryktelig tøff psykisk påkjenning å ha visning....

6 kommentarer:

  1. Hallo Siv anita :)
    Koselig loft var det! Det er også godt å få litt farger frem på vinteren, den kan jo være litt fargefri i seg selv!
    Håpæ dåkker får ein bra pris førr hyttn,å kan tænk me tell at dæ e vemodig! Har hytte i yttervik & ælskæ å va her, ro i hjerte og fred i sjæla!
    Ønskæ de go nattevakts hælg :)

    Hælgeklæm fra Monica B

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica!
      Vet du? Hver gang jeg kjører forbi Yttervika strekningen så ser jeg om jeg kan se hytta deres, men jeg klarer ikke helt å feste hvor den er. På bildene ser det så vanvittig koselig ut! Jeg skjønner godt at dere finner roen der. :)

      Klem tilbake
      - og kos dere masse på hytta i helga!

      Slett
  2. Det ser kjempefint ut! Og så deilig det må være å ha så stor plass! Jeg var så heldig at jeg de siste 6 årene jeg bodde hjemme hadde to rom: et soverom og en "stue". Utrolig godt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror han storkoser seg der oppe! Han har jo kjempegod plass, alt han trenger og mere til. Det er garantert veldig bra for en tenåring, sånn som du også opplevde. :)

      Slett
  3. Så heldig den er som har så flott rom. Stort, lyst og sikkert bra utsikt.. tvilsomt at en i den alderen bryr seg mye om utsikten kanskje...:) Men så godt å ha plass til venner på rommet sitt.

    Trist å vemodig å selge hytta, blir så endelig da visning og salg er i gang.. men du har jo alltids bilder og minner derfra.. Og kanskje en gang i fremtiden kan du kjøpe deg en ny Resort!

    God ekstrajobbe helg, jeg nyter fri i finværet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen tvil om at han er heldig! Han var smart når vi var på visning og la beslag på loftet med en gang! ;)

      Jeg tror han synes utsikten er flott, selv om han nok ikke sitter og titter ut av vinduet hele dagen....

      Ny resort? GARANTERT!!! En gang i fremtiden.
      Jeg sliter med å finne ro omkring salget, det er en slags sorgprosess, men det går over og blir bra etter hvert! :)

      Nyt frihelga di i finværet!!! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!