torsdag 7. mars 2013

Påskekrimen er berget!

I dag fant jeg ut at jeg måtte få årets påskekrim i hus. Siden jeg er for lat til å holde tunge bøker gikk jeg inn på Lydbokforlaget og leta opp noen bøker derfra.

Håkan Nesser er en forfatter som jeg ikke har lest noe av tidligere, men han får strålende kritikker som en av de store svenske forfatterne.

Valget falt derfor på hele 6 av hans bøker, på salg, slik at prisen på hele innkjøpet bare ble 274 kroner. Det må kunne klassifiseres som et skikkelig bok-kupp!

Nå har jeg over 53 timer med krim klar på mobilen, det skulle rekke både til tiden før, under og etter påsken, vil jeg tro.

Det fryktelige snøværet som tok knekken på hele vårstemningen, det fortsetter her i Rana. Brøytingen av veiene i sentrumsgatene er elendig, så kjøringen er redusert til et absolutt minimum. All snømåkingen får jeg bare se positivt på; den gir store muskler - noe som sikkert kommer godt med en annen gang!

Håper dere har en flott torsdagskveld ute i den store verden! :)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg har også begynt å tenke på påsken, men foreløpig har jeg bare papirbøkene klare. Må nok ha noen lydbøker også, så da er det vel smart å sjekke lydbokforlaget mens de har salg! Takk for tipset ;o)
    (Biblioteket har vært dårlige til å oppdatere seg på dette området i det siste. Mulig det har med innsparinger å gjøre...)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann!

      Lydbokforlaget har smått bøker på salg, men jeg har aldri sett at de har solgt Mp3-filer så billig som denne gangen. Nede i 39,- pr bok!!! DET liker jeg! :)

      Håper du finner noe du liker der! ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!