tirsdag 19. mars 2013

Jeg er så lei av vinter!!!

Tiden går og jeg skjemmes over hvor lite jeg oppdaterer bloggen. Det er ikke det at jeg ikke har ting å fortelle, meninger å diskutere eller prosjekter å vise frem... det er bare så vanvittig dårlig med tid!

Her slipper vinteren ikke taket. Den siste tiden har snøen igjen lavet ned i massevis, for at det så blir mildt igjen, noe som medfører takras i Villa Utsikten.

Takraset lander på den enorme verandaen, noe som fører til at det må måkes snø der også! Ikke min favoritthobby, men jeg tror jeg må gjøre det fordi snøen som glir av taket er fryktelig tung... Jeg vil jo ikke at verandaen skal knekke sammen heller!

Bildet ble tatt på fjellet, under en skitur for mange år siden. Jeg prøver å si til meg selv at vinter er vakkert, men jeg er rett og slett lei av den nå. Veldig lei! Ikke klarer jeg å motivere meg til å få skiene på beina heller, men jeg håper på fint vær i påsken sånn at jeg kommer meg ut på skitur da! :)

Jeg vil ha vår og komme meg ut på tur!!!
Enn så lenge sitter jeg med kartene mine og legger planer. Året 2013 kommer til å bli et tur-år i stor stil. Det er planen og håpet! :) I år håper jeg å komme meg til noen av Ranas perler som jeg ennå ikke har hatt tid til å besøke; gå Saltfjellet til Saltfjellstua (turistforeninga sin hytte), gjennom Stormdalen og fra Umskaret til Sauvasshytta (også turistforeninga). I tillegg håper jeg å få tid til noen dager i fjellet i Hattfjelldal. Der frister både fjellet og et 20-talls cacher (geocaching).

Nå er det bare å ønske alle en super dag og håpe snøen smelter fort som fy!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!