torsdag 5. september 2013

Ei ny turhelg står foran meg !

Ja, nå står nok ei turhelg foran meg! Og nok en gang er det Granneset og området der omkring som er målet. Jeg gleder meg masse, som alltid, men kanskje litt ekstra til denne turen, av flere årsaker. Selv om været som meldes er veldig varierende, så skal jeg nok få en fin tur likevel! Man må da tåle litt dårlig vær selv om man skal på tur? ;)

Heldigvis blir jeg ikke alene på gården, flere geocachere kommer opp og skal overnatte der - noe jeg har stor tro på at skal bli både trivelig og spennende. Man blir jo mye bedre kjent under slike forhold, når man er sammen over noe tid, i stedet for bare ett par timer her og der. Det er også veldig bra at dette er mennesker med samme hobbyen, eller lidenskapen for min del, som jeg har. Geocachere forstår hverandre, forstår hvor ulidelig spennende det er å lete etter tuppevarebokser i skogen... det gjør ikke alle andre, de bare rister på hodet... ;)

Nå er kan vel jeg betegnes som et geocache-mareritt; for det er i grove trekk det hele livet mitt dreier seg om! Nesten bare det...

Men som dere som følger bloggen vet, er området hvor eventene skal være, ett av mine absolutt favoritt-turmål. Gårdene, historien og landskapet, som rett og slett føles magisk og gir ro i sjelen.

Jeg venter med å dele flere bilder fra området, til etter turen, så foreløpig får dere nøye dere med noen andre bilder. Det under her er fra Kvitneset ved Langvatnet i 2012 en gang.

Med dette ønsker jeg dere alle sammen en fantastisk flott helg, 
uansett vær og gjøremål!

2 kommentarer:

  1. Er ikke kommet til denne form for tur, enda, men fint å følge litt med på hva det er. Kanskje man blir hekta..... en gang. God tur og God helg.

    SvarSlett
  2. Bildet av etterkoppnettet er helt fantastisk!
    Kos deg masse på tur og ha en strålende, deilig, magisk og innholdsrik helg! Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!