torsdag 19. januar 2012

Ikke mye som skjer hos oss, men en liten oppdatering...

Det fortsetter å være milde temperaturer hos oss her i nord, og det er bra! Ikke kommer det snø og vi fryser ikke halvt i hjel! ;)

Mørket gjør seg gjeldende ennå, selv om dagene blir lysere og lysere. Jeg fikk ikke sola inn kjøkkenvinduet i går, slik jeg egentlig skal, men jeg håper den kommer så snart skydekket blir lettere! :)

Denne helga skal jeg jobbe, noe som gjør at det ikke blir noen turer. Men vi skal bruke litt tid på å prøve å få løst noen mystery-oppgaver. Jeg har fått til 3 stykker de siste par dagene - og fått bekreftet at koordinatene er korrekte av eierne! I tillegg har jeg fått (av en snill cacheeier) flere hint til 3 andre, så spørs det da, om vi klarer å finne ut av dem med å legge hodene i bløtt!!! Det er Trondheimscacher til turen vår dit i april! ;)

Som til alle de andre sydenturene våre (bortsett fra den til kanariholmen i fjor) er jeg så vidt i gang med å lage en reisebok til årets kanarireise. Tekst og bilder til stedet vi skal til, informasjon om hotellet vi skal bo på (denne gangen bungalower) og så mye info om de cachene som er i området. Vi fant 50 av de drøye 150 cachene på øya i 2011, så jeg håper vi finner rundt 50 i år også. Det skal være mulig, tror jeg. Det er 30 stykker bare i området vi skal bo i, i tillegg til noen som ligger veldig langt oppi fjellene. Og så er det 7 i nabobyen. Hvis vi leier bil, kommer vi oss opp i fjellene og da kan det bli noen flere! :) Med andre ord; 50 skal være mulig!

Utrolig nok står hortensiaene mine like fine ennå. Utrolig, skal jeg si dere. Vanligvis er de begynt å henge litt med blomstrene etter en uke, men heldigvis ikke denne gangen. Krysser fingrene og håper de overlever helga også!!!

Den 5-arma lysestaken jeg lakket sort har fått hvite lys og er superfin ennå! Jeg er veldig fornøyd med den. Utrolig hva man kan få til med en gammel grusom lysestake og litt lakk...

Jeg håper dere får en flott dag!!!

1 kommentar:

  1. Greit med en oppdatering. Håper du får en givende arbeidsuke.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!