onsdag 11. mars 2015

Jeg har investert i fjellski!

Fine, ikke sant?!?! Røde til og med :)
Ja, hvem skulle trodd det?!?! Men jeg har altså investert i fjellski!

De siste par-tre årene har jeg hatt litt lyst til å kjøpe meg fjellski, men så har det føltes ganske unødvendig å bruke mye penger på ski som kanskje bare ble stående i garasjen... sånn siden jeg ikke er noen skiløper...

Åsnes Cecilie Skog fjellski
Men forrige helg innså jeg at jeg faktisk kan gå på ski hvis jeg vil. Alle turfolka jeg omgir meg med fortalte at det kom til å bli mye enklere å gå på ski i fjellet hvis jeg hadde fjellski. At det kom bli en ny opplevelse.

Jeg tenkte og spekulerte, så fant jeg ut at kanskje det var lurt å investere... Nja, jeg tenkte vel ikke så veldig lenge, siden jeg hadde tenkt så mye fra før.

Søndag kveld bestilte jeg skiene fra Fjellsport - allerede onsdag ettermiddag kunne jeg teste dem på gulvteppet på stua. (Det var dårlig skiføre der...) Snakk om lynrask levering!

Så nå er jeg klar for testing av fjellski i helga. Det melder bra vær, sol og greier, men en del vind enkelte steder - og værvarslet endrer seg stadig. Derfor har jeg peilet meg ut flere alternative turer, med denne øverst på ønskelista; Nasafjell i Saltfjellet. Både fjelltur og geocache. Fabelaktig! Jeg storgleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!