lørdag 20. april 2013

Bordort til konfirmasjonen!

I går fikk jeg laget ferdig bordkortene til konfirmasjonen, midt under jordskjelvet... ;)

De ser ut som et lite kort. Dekorert med sølv og grønt på utsiden. Inni står det en liten velkomsthilsen, et dikt og hvilken meny som serveres.

Siden konfirmasjonsselskapet skal være på en restaurant med god mat og veldig mange retter, har Kristian valgt ut 3 forskjellige retter som gjestene kan velge i. Han har også bestemt at de som vil kan få banansplitt til dessert, mens de som ikke vil ha det kan la kaffen og kakene som serveres etterpå være desserten.

Det store kortet bak bordkortene, er for å skrive opp hva han får i gave og av hvem. Greit å holde orden på. ;)

Ellers er alt i orden til konfirmasjonen; sted for selskapet, invitasjoner sendt og svart på, pappaen til Kristian har ordnet med 5-6 kakebakere og minst et så stort antall kaker, dressen og skoene er i hus. Det lover veldig bra. Jeg kan bare lene meg tilbake og slappe helt av. Ingenting å ordne eller styre med.

Ja, bortsett fra kortet fra meg og Nikolai til konfirmanten da. Men jeg er godt i gang med det også! :)

Jeg ønsker alle er flott lørdag - og håper dere slipper å se det samme som jeg ser ut av vinduet; mer snø i luften....

2 kommentarer:

  1. De ser rålekre ut! Fine friske farger, nydelig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Både jeg og konfirmanten ble fornøyd! Ikke dårlig bare det! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!