tirsdag 9. april 2013

Nydelig vårvær! (SARKASME!!!)

Joda, i dag våknet jeg opp til et nydelig vårvær... 10 cm nysnø - og utover dagen økte det på. Utsikten er ikke stor, bare hvitt, hvitt og mere hvitt. Nok en dag med innevær.

Så mens jeg venter iherdig på våren, får jeg fortsette å pusle inne - hjemme.

Nå blir jeg jo ikke "arbeidsledig" hjemme. Det er alltid brød som kan bakes, gulv som trenger en vask, klær som skal tas vare på og ting som bør ryddes opp i.

Av ting som bør ryddes opp i er alle eskene som bare ble stablet under senga mi når vi flytta... Der har jeg helt klart det som bør bli dagens prosjekt, i tillegg til snømåking.... ;) Blir spennende å se hva jeg finner i eskene - og om det i det hele tatt er noe som jeg trenger å ta vare på...  ;)

Jeg ønsker alle en Blenda-hvit dag! :)

4 kommentarer:

  1. usj, håper dere snart får annet vær. På tide med sol og varme i Nord også.

    Kos deg med brødbaking og rydding, greit å ha det unnagjort når finværet kommer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt klart på tide med sol og varme i nord også! NÅ må snøen smelte!!!

      I dag er det godt å tenke på at brødbaking, vasking og rydding er unnagjort. :)

      Slett
  2. Tenk på alt det finværet dere har til gode! Det er bare å spa på med tålmodighet, for våren og finværet kommer helt sikkert nordover også ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ingen tvil om at vi må ha ekstremt mye finvær til gode! For makan til vinter skal man lete lenge etter....

      Kroppen har fått nok juling etter all snømåkingen, så nå må de musklene brukes til noe annet! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!