onsdag 3. april 2013

Snøværet fortsetter....

4. april 2013
Jeg trodde våren skulle være i anmarsj nå, men den gang ei. Snøen laver fremdeles ned, det virker ikke til å være håp om vår før det blir vinter igjen...

Bildet er tatt fra verandaen nå for en halvtime siden. Nederst i venstre hjørne limte jeg inn et bilde av hvordan det var her 1. april. Full vinter da også, men jeg så i det minste Risfjellet og nabohusene/bedriftene. Rett etter at bildet ble tatt, blåste det opp til snøstorm, rett og slett snøstorm! Det kan ikke bli bedre innevær!

Det er garantert noe å gjøre inne; noen klær å vaske, et gulv å tørke over, eller aller helst; noe å se på tv. Jeg regner med at det blir til at jeg holder stand i sofaen og finner ett eller annet å se på....

Jeg håper virkelig det er bedre vær ellers i landet og i utlandet!

1 kommentar:

  1. ohh savner ikke å bo i Nord når jeg ser slike bilder. Men det er helt perfekt å være inne å strikke, lage mat og se tv i slikt vær da. Her i sør er våren i annmars. Med søle, vannpytter og en eim av råtten jord... Vi får glede oss til sommeren!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!