lørdag 6. april 2013

Omsider kom sola!

Selv om jeg sover om formiddagen, siden jeg jobber i helga, så prøver jeg å få med meg litt av sola. To dager har den lyst opp på himmelen. Snøen virker omsider til å begynne å smelte. Det lover godt.

Etter en tøff formiddag med mye "bullshit", ristet jeg det av skuldrene og fikk baka noen fylte brød-dingser. Jeg laget noen for en ukes tid siden, da med ost og skinkefyll. Denne gangen ble de fylt med ost og saftig kyllingkjøtt. Jeg er spent på resultatet, for de står ennå til heving. Men jeg tror det blir bra!

Resten av kvelden bør jeg nok bruke til å slappe av, i allefall innimellom stekingen av brød-dingsene!

Jeg kom over et sitat med en stor sannhet i, det er som følger;
"I livets skole
vil man få se
at motgang
også hører med
men det som
kanskje er
særlig tungt
kan bli et
nødvendig
vendepunkt."
 
Ha en super lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!