fredag 12. april 2013

Spisestua er komplett!!!

Endelig! I dag kom en sms jeg har venta lenge på; de to siste spisestuestolene var kommet! Lykke!!!

Jeg henta dem nesten med en gang, men siden det var mange andre gjøremål i dag, ble det kveld før jeg fikk montert dem.

Men nå er spisestuemøblementet komplett. Jeg er kjempefornøyd.

Ennå har jeg ei trehvit bokhylle på stua, den er både skjev og skakk, men jeg skal få orden på den også. ;) Da blir stua i Villa Utsikten veldig bra.

Vi har hatt sol de siste dagene. Snøen smelter sakte men sikkert, veiene er full av sørpe og vannet flyter rundt husene. Ennå er det nok en god meter snø på plenen, men den må jo bli borte en dag!

Jeg ønsker dere en super fredag!

6 kommentarer:

  1. Så fint og lyst det er i stova di. Og snart kjem våren og "alt" vert kjekt :) Har sett bildene du har lagt ut frå nyahuset ditt, og syns du har gjort det flott i alle romma.Dette kan du :) Ha ei flott helg, og håper snøsmeltinga fortsett i stort tempo. Frå ein snølaus fitjarbu

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jo, jeg er veldig fornøyd med hvordan det er blitt her. Huset var jo ganske fint i seg selv, så det var jo bare å flytte inn. Selv om møblene stort sett er gamle som jeg bare har malt, så er det helt greit; de gjør sin nytte... Og gjenbruk er jeg glad i! :)

      Jeg håper også sola tar knekken på snøen og at det blir grønt snart!

      Du er heldig som ikke har snø. :) Håper dere har sol også!
      Ha ei super helg! :)

      Slett
  2. Kjempefin spisestue. Du har fått et kjempekoselig hjem!

    God helg!

    SvarSlett
  3. Lekkert!

    Ha en riktig god helg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!

      God helg til deg også! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!