mandag 13. februar 2012

"Alt som er vakkert" - Sett utenfra!

Jeg er bitt av basillen; deler bilder hos "Alt som er vakkert"! Hver uke finner hun nye tema, slik som jeg også har prøvd å gjøre, og lager blogginnlegg om disse - folk laster opp bildene sine - og blogginnlegget blir et fantastisk galleri med flotte bilder!

Denne mandagen har hun valgt temaet; "Sett utenfra!"

Med dette temaet var det veldig enkelt for meg å velge ut et bilde.

25. mai 2010 var vi på ett av våre årlige besøk ved den gamle fjellgården; Granneset. Jeg tok et bilde inn av vinduet her. De gamle værbitte tømmerveggene, gamle sprossevindu, kjøkkenredskaper og parafinlampe i vinduskarmen - og det tydelige språket på at dette er en gammel fjellgård i bruk for fjellfolket; den moderne kaffekanna!

Stikk innom hos "Alt som er vakkert" og se på alle de andre flotte bildene som ligger der! ;)

11 kommentarer:

  1. Fikk seterlengsel. Brått og heftig.
    Nydelig bilde.
    God mandag.

    SvarSlett
  2. Rigtig fint valg til dagens tema.. :-)

    SvarSlett
  3. Ja, her har tiden stått stille! Flott bidrag til temaet!
    Ha en flott uke:)

    SvarSlett
  4. Vackert... Gillar gamla timmerhus.

    SvarSlett
  5. Mmmm, herlig bilde. Syns jeg kjenner lukten av gammelt treverk og kokekaffe helt hit :)

    SvarSlett
  6. Så vackert, jag gillar dessa gamla stugor :)

    SvarSlett
  7. Där inne ser det trevligt ut, så här sett utifrån!

    SvarSlett
  8. Kjempefint og nydelig bilde! Ønsker deg en kjempefin tirsdag, og ei riktig god og fin uke!:)

    SvarSlett
  9. Minner meg om barndommen min, med vinduene til naboer :)

    SvarSlett
  10. Alt forteller sin egen lille historie, flott bilde!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!