mandag 6. februar 2012

Mandagstema hos "Alt som er vakkert"

Jeg fant ut at jeg skulle bidra med et bilde til Mandagstema hos "Alt som er vakkert". Temaet er "I ALL SIN ENKELHET / SIMPLICITY".

Jeg har tusenvis av bilder på min eksterne hard-disk, så å finne bilder er ikke vanskelig, å velge ett bilde er derimot ikke like enkelt. Men denne gangen falt valget på et bilde jeg tok i Ballangen sist høst.


Jeg ga bildet navnet "Rust". Et eller annet rustet jernskrammel på stranden, innpakket i tang ble et enkelt motiv.

Jeg anbefaler alle å stikke innom "Alt som er vakkert" og titte på alle de andre flotte bildene!

Ta turen innom "Alt som er vakkert" og se på alle de andre flotte bidragene!

9 kommentarer:

  1. Det er ikke alltid så enkelt å finne bilder, nei. Men du endte opp med et flott et, synes jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!!! Det er et enkelt motiv, men jeg skulle ønske (nå i ettertid) at jeg hadde valgt en annen vinkel, sånn at solen hadde truffet bedre, da hadde fargene blitt skarpere! ;)

      Slett
  2. Vackert med rost och tång!/Anette

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint og enkelt bilde! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!