lørdag 11. februar 2012

Morgenstemning hos "Alt som er vakkert"!

Hos "Alt som er vakkert" ønskes det blomstrende bilder, siden vi alle er rimelig lei av vinter. Jeg kaster meg med, med en verson av mine "blomster og bie" bilder. Samtidig som jeg leta fram dette bildet fant jeg et av de andre favorittene mine; måken som helt tydelig har hatt en mat-rik sommer. Tykk og fornøyd sitter den høyt oppe i masten på en båt og følger med!

Men det er altså bildet av blomstrene og bien jeg vil vise dere. Selve symbolet på sommer. Jeg kjenner jeg virkelig gleder meg til solen steker, mygg og knott er tilbake og vi kan gå barbeint i gress og mose igjen!

"Blomster og bie"
Jeg håper flere bidrar til å skape litt sommerstemning
nå midt på kaldeste vinteren!

... og ønsker samtidig flere vinterbilde bidrag her hos meg!

5 kommentarer:

  1. Fin blogg, med masse flotte bilder!!:)
    http://lineffs.com

    SvarSlett
  2. Jeg nød din morgenstemning med blomster og sommer!

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  3. Nydelig med sol og blomster.
    Deilig morgenstemning :-)
    Ha en deilig lørdagskveld

    SvarSlett
  4. Flotte bilete! Trengde dei her eg sit og halvfrys og er litt søvnig;) Fristar å gå litt i vinterdvale til våren kjem! Ha ei fin helg vidare:)

    SvarSlett
  5. Flott og sommerlig bilde du viser. Det er vår og sommer vi drømmer om alle sammen snart. Selv om ikke denne vinteren har vært så kald som i fjor, så har vi behov for varmen igjen!

    Kjempe koselig blogg du har og jeg titter gjerne innom en annen gang.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!