lørdag 18. februar 2012

Benken ble endelig malt!

Jeg skulle jo ikke falle for fristelsen å male møblene hvite, men jeg tok benken og satte malekosen i den - og jeg angrer ikke!

Etter noen år med den sortbeisa benken på stua, kjente jeg at jeg var lei av den - håpløst at alt støvet som har en tendens til å samle seg opp, var det også.....

Å kjøpe nye møbler bare fordi jeg er lei av de jeg har, så lenge de er helt brukbare, er også uaktuellt i min verden! ;)

Forandringen ble stor, som dere ser! Og jeg er riktig så fornøyd. Av og til er det så ekstremt lite som skal til før forandringen blir "god-som-ny"! Og da varer benken ennå noen år - til den er utslitt!!!


Jeg håper dere får ei strålende helg!

3 kommentarer:

  1. Den ble lekker! Jeg har veldig vanskelig for å male gamle møbler, føler at jeg ødelegger de på en måte. Men jeg ser jo så mange som gjør det med et strålende resultat, så det er nok bare min hjerne som er litt rar. Veldig rar ;)
    God helg, vennen min!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde den vært virkelig gammel, hadde den aldri blitt malt. Men den var arvet av mine foreldre, kjøpt flatpakket på en eller annen møbelbutikk for noen år siden - så da fant jeg ut at det ikke var så veldig farlig å trylle med malekosten! ;)

      Go' helg til deg også!!! :)

      Slett
    2. Ah oki, nei da var det jo ikke så farlig! Den ser jo eldgammel ut på bildene da :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!