mandag 6. februar 2012

"Mitt vakreste vinterbilde"

Jeg har veldig lyst til å se deres vakreste vinterbilde. Den kommende uken håper jeg det dukker opp mange flotte vinterbilder her hos meg. Det finnes ingen premie bortsett fra gleden ved å dele vakre bilder med hverandre, noe som i mine øyne er en flott premie i seg selv.

Fremgangsmåten er enkel;

Først skriver du et blogginnlegg hvor du legger ut bildet ditt og linker tilbake til "Villmarkshjerte". Så klikker du på linken under her - og linker tilbake til blogginnlegget ditt. Velg det bildet du vil dele. Hvis nå alt fungerer som det skal, så skal bildet (som ved ren magi) dukke opp under teksten her!

Selv føler jeg at jeg har så mange flotte vinterbilder,
men dette av fuglene på brettet er en av mine favoritter!



14 kommentarer:

  1. Nettopp fordi premien er at det ikke er noen premie, bortsett fra gleden av å dele, skal jeg jaggu ta meg, ta utfordringen....Må bare lufte bikkja først ;)

    SvarSlett
  2. Fabelaktig, Roffens!!! Jeg gleder meg til å se!!! :)

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne også med, men da med et bilde fra en tidligere vinter, hvis det er ok?

    SvarSlett
  4. ALLE vinterbilder er lov! Om de så er fra fjorten-hundre-og-brød-mangel... ;) Du kan linke til et blogginnlegg du skrev for 22 år siden om du vil!!! GLEDER meg til å se!!!

    Men om du lager et nytt innlegg i dag, håper jeg du linker tilbake hit med bildet ditt. I et gammelt innlegg forventer jeg selvsagt ikke det! :)

    SvarSlett
  5. Må bare få si at det fuglebrettbildet var helt nyyydelig! :D Ja, det andre også altså, men jeg er så glad i småfugler. Men det vet du kanskje. ;)

    SvarSlett
  6. Så spennende :) Lykke til!

    SvarSlett
  7. Super flott bilde! Skal se om jeg finner ett favorittbilde blandt alle vinterbildene mine:) PS! Tusen takk for kjempe hyggelige kommentarer inne hos meg! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper virkelig du finner et bilde! Morsomt å se andres vinterbilder!!!

      Slett
  8. Jeg klarte det!!! :D Måtte ta det via direktelink til bildet, for riktig bilde kom ikke opp i oversikten, men jeg klarte det allikevel :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er flink Kjersti! Og bildet er nydelig! Tusen takk for at du deler!!! :)

      Slett
  9. Flotte bilder- det er visst flere enn meg som tross alt setter pris på vinter og snø! Vet ikke om bidraget mitt er det fineste jeg har, men det er i hvertfall ett av de fineste jeg har fra denne uka... Ha ei fin helg ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for bidraget, Berit! Koselig uansett bilde! Håper du får ei flott helg du også! ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!