onsdag 24. juli 2013

Dag 2 av geocachingferien!

Dagen startet med å kjøre fra Inndyr, mot Saltstraumen og Bodø.  Nydelig vær og fantastiske fotoforhold.

25 grader PLUSS, er ikke å forakte!;-)

Sommeråpent-hurtigruta til NRK lå til kai i Bodø. Det var folk overalt, men noen ccacher fikk jeg logget likevel.

Dagens langtur ble opp på Junkerfjellet. Ca. 5 km i dag også. Veien opp var fin å gå. Av 9 mulige cacher fant jeg 5 og hadde 4 DNF... Utsikten fra toppen var helt fantastisk! En nydelig vandring i solsteken!

Utpå kvelden la jeg kursen videre nordover. Langs E6 ett sted slo jeg leir sammen med de tyske bobilturistene.

Det er ferie, så ordna forhold må man ha når man er på tur! Jeg koser meg masse!

Så får vi se hvor vinden blåser meg videre...

To be continued...

1 kommentar:

  1. Så nydelig det bildet av Saltstraumen er! De takkete fjellene i bakgrunnen har jeg ikke lagt merke til før, vakkert!
    Jøsses, 4 DNF! Det er da ikke likt deg. Men sånt skjer :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!