søndag 28. juli 2013

Dag 5 av geocachingferien!

Dagen startet sent. Jeg tok det med ro og hadde ikke planlagt den helt lange ferden. Smått møtte jeg på andre som virret rundt med gps og da er det jo bare å gi seg til kjenne som geocacher!

Evenskjer var ett av tettstedene jeg besøkte i. Ei flott lita kystbygd utenfor Harstad.

I går fant jeg ingen spesielt spennende cacher. Jeg hadde en som jeg klarte å lage terreng fem av ... Den var ved ei elv. Først forserte jeg jungelen på den ene siden av elva, takk og pris for at jeg ikke hadde shorts på, bare for å finne ut at gps' n hadde lurt meg trill rundt. Ergo måtte jeg i retur og forsere jungelen på den andre siden, og så klattre opp på ei demning... og der var cachen! All den smertefulle jungelsafarien var glemt! Cache funnet ♥

Jeg har vasset i brennesler... Jeg HATER de plantene. Hvorfor blir de ikke utrydda? Brannsalven går unna i ett forykende tempo. Og hvorfor gå inn i disse plantene? Jo, mange cacher er gjemt på steder hvor jævelskapen vokser!

Vel, vel... Jeg tok tidlig kveld på Skoddeberghytta. Var det ved ni tiden. Helt alene. Fredelig. Men det varte ikke lenge. Ett par timer senere dukket det opp tre stykker til. Heldigvis fredelige folk!

En heller kjedelig dag å fortelle om, men det blir nok mer spennende etter hvert! Muonio nærmer seg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!