mandag 29. juli 2013

Dag 6 av geocachingferien!

Jeg ga meg god tid i dag, før jeg startet fra Skoddeberghytta.  De tre andre gjestene dro i åtte tia, så jeg hadde stedet for meg selv.

Det første som stod på programmet var å finne cachen som var gjemt ved hytta. Greit funn. Morsom løsning,  men siden jeg har sett en slik før, var den enkel.

Jeg noterte også ned de mulige cachene langs dagens kjørerute. Det resulterte i en liste over rundt 50 stykker.  Jeg endte med 33 funn, 3 DNF og en del jeg ikke fant ut hvordan jeg skulle komme til.

Naturen og landskapet er helt magisk. Cachene leder meg til steder jeg ellers aldri ville fått sett.  Som denne steinen.  Den er ca 6-7 m høy. Og er blitt et skikkelig flott kunstverk!

Rundt klokka tolv slo jeg leir sammen med mange andre teltere, bobiler og en trailer.  Tror jeg er 70-80 km sør for Skibotn. Målene for morgendagen er å nå grensen til Finland og logge cache nr 1600 ♥

Jeg koser meg!
Det er flott å være på langtur i det nydelige været!

PS! Et det noen som vet hvor langt det er fra Mo til Skibotn? Jeg har i allefall kjørt litt ovet 1500 km til nå!!!

Nei, nå er det natt! En ny dag venter i morgen!

4 kommentarer:

  1. Det er så godt å høre at du koser deg på langtur! Og at naturen rundt deg er helt fantastisk, er det ingen tvil om.
    Kos deg videre og kjør pent! Stor klem <3

    SvarSlett
  2. Kjekt å vera med deg på tur :) Ha ein fin tur videre, kos deg i nord. Helsing fitjarbuen

    SvarSlett
  3. Den steinen ligger vel i Norkjosbotn?? lenge siden jeg var der, men husker at det er en slik tagga stein der..

    SvarSlett
    Svar
    1. Meget mulig den lå i Nordkjosbotn. Må bare innrømme at det meste av tiden hadde jeg ingen anelse om hvor jeg var... ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!