onsdag 3. juli 2013

Refleksjoner over strandlivet....

En uke i sydenland har gitt meg tid til å reflektere over strandlivet, atter en gang. Nå er det ikke sånn at min "strand-opptreden" er 100% perfekt, men enkelte ting tar jeg meg i å riste på hodet av hver eneste gang jeg setter føttene mine på stranden...

La meg starte med noe jeg trodde var helt opplagt;

Menn i g-string badebukse er ikke sexy! Det er overhodet ikke ett vakkert syn. Om en mann nå absolutt må ha rumpa bar så finnes det nudiststrender, og om han nå likevel skulle ønske å gå i g-string, så la den nå i det minste ikke være knall rød....

Menn med piercing i brystvortene... Det ser slett ikke bra ut, uansett hva de selv måtte synes. Om disse piercingene i tillegg er ringer, la meg si det rett ut; de ser ut som et lekestativ for barn!

Kvinner med mange kilo for mye; Nei! Det ser ikke det spor bedre ut i badedrakt. Ta heller på en bikini og sol kroppen. Kroppen er som den er, en badedrakt skjuler ikke flere overflødige kilo enn en bikini, det eneste den skjuler er hud - som har godt av litt sol.

Bikini generellt: Sol- og badetøyet de fleste velger å gå i. Et behagelig antrekk i solen, men.... Her er det flere fallgruver.

Hold for guds skyld bikinilinja underkontroll! Det ser skrekkelig ut når masse sort krølla hår tyter ut rundt hele bikini-buksa. Hvis du absolutt ikke vil holde kontroll på dette; HALLO! Det finnes bikini-shortser for kvinner!!!

Jeg trodde også at alle forstod at alt vises gjennom en hvit bikini. Det nytter ikke å komme opp av vannet og virke like overrasket over fenomenet hver eneste gang. Så dårlig hukommelse har de færreste av oss. Det virker bare teit. Vil du være naken og vise deg fram er det helt ok! Det finnes nudiststrender. Kanskje kan du slå deg sammen med han i knall rød g-string?!?!?!

Og når jeg først er inne på nakenhet: Sol deg heller toppløs enn i en bikinioverdel for barn. Det meste av tiden glir den likevel av brystvorta du prøver å skjule, ergo soler du deg toppløs likevel, det bare ser teitere ut!

Jeg kunne sikkert kommet med flere harde påstander og meninger,
men jeg fant ut at disse ble "topp 6"...

5 kommentarer:

  1. Her ligger temperaturen fortsatt jevnt på ti-tolv grader, så badestrender og bikini er foreløpig ren utopi ;o)
    Kos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan kanskje være like greit, med tanke på alle "traumene" man kan få av strandlivets "gleder"?!?! ;)

      Slett
  2. Og her trur eg badetøyet må vera i ull for ikkje å få forfrysninger..haha Men om det kjem litt strandvær så skal eg ha "topp6" i bakhovudet :)Helsing fitjarbu

    SvarSlett
    Svar
    1. Badetøy av ull er kanskje ikke en sånn dum idè? Da hadde lista mi blitt "topp 7", tror jeg! ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!