torsdag 25. juli 2013

Dag 3 av geocachingferien! "The battle of Narvik 2013"!


Dagen startet ikke før rundt 11... først da pakket jeg sammen SASkoglund-camp og fortsatte ferden. Jeg kjørte ut mot ei lita bygd som heter Finnøy. Utover der logget jeg 12 cacher, i fotsporene til en ranværing som var her for en måned siden.  En gammel og hyggelig tysker slo av en prat på ett av cachepunkten. Morro!

Det er fortsatt strålende sol i nord. I dag har det vært 26 grader PLUSS!!!

Stetind var umåtelig vakker og jeg håper at jeg en dag blir tøff nok til å gå opp der. .. ;-) Men i en realistisk verden får jeg nøye meg med synet!

"The battle of Narvik 2013" skrev jeg i overskrifta. I dag har jeg ikke vært på noen langtur, men jeg har  cacha i byen. Den virkelige kampen om Narvik var i 1940. I dag hadde jeg kamp - om å finne flest mulig cacher I Narvik.  En sak kan jeg fortelle at; alle cachene hadde gode koordinater. De fleste hadde gode hint og var på tilgjengelige steder.

Det liker jeg!!!
Jeg har storkosa meg med dagens GPS-virring! ♥

Jeg tror jeg kan fortelle at jeg har funnet 39 cacher i dag, uten å lyve... Nå er det kveld på SASkoglund-camp. Så får vi se hvor vinden blåser i morgen!
;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!