lørdag 27. juli 2013

Dag 4 av geocaching ferien!

Dagen startet med litt overskyet vær, men det bedret seg utover ettermiddagen. Cachinga gikk stort sett fint. Noen steder fant jeg ikke ut hvor jeg skulle kjøre og da måtte jeg bare droppe å prøve.

Bildet viser min cache nr. 1500! En stor og velfylt boks på et vakkert  sted ved havet.

Jeg holdt det gående til kl tre natt til lørdag. Harstad hadde hundrevis av mulige cacher, men jeg fant ut at det fikk holde når jeg hadde signert dagens logg nr. 45.

Da var jeg kommet frem til Bjørnhaugen turistforeninghytte. Stor hytte med mange gode senger! Etter å ha gjort noen feltnotater og fortært et par glass rødvin tok jeg kveld.

Nok en fantastisk dag i flott nordnorsk natur var over.

PS! For å gi de som kjenner meg sjokk; jeg har hørt på radio i bilen!!! Ikke mye, men dog...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!